torsdag 25 juli 2013

Loppis

Varje sommar är det en storloppis här i närheten och den här gången tänkte jag att jag skulle vara där i tid, precis när de öppnat. Till min förvåning var det redan fullt av folk där när vi kom. Försäljarna sa att det hade varit folk där redan klockan tio fast de inte öppnade förrän klockan elva. Suck!! Ett bord som jag gärna skulle kunnat köpa var naturligtvis redan sålt. Men, men så kan det vara... lite saker fick jag med mig hem i alla fall.


 Kanske lite svårt att se men ett par jättefina ljusstakar, en örtkniv, en äggkopp, några nysilverfat, en jätte söt gammaldags bricka och två stycken vita fina krukor. Alltihop fick jag för 130:-! Plus att min dotter fick tag på massor av polly pocket grejer för endast 60:-. Visst är det kul att fynda?! Jag älskar det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar