torsdag 8 augusti 2013

Drömmar och visioner

När man bor som vi gör i ett gammalt hus, finns det alltid saker att fixa med och det känns som att man aldrig kommer att bli färdig, men samtidigt tycker jag att det är lite av charmen med att bo så .... Jag har också alltid nya projekt på gång och även om alla inte kommer att genomföras så måste man ändå få drömma. Förra året fyllde jag fyrtio år och ville ha ett stort kalas hemma på gården. Eftersom vi inte har någon veranda med tak och när den svenska sommaren ( i alla fall förra året) är som den är så påbörjade vi projekt "festlokal i ladan". Vi slet med detta hela sommaren men är otroligt nöjda och har redan använt den till kalas, midsommarfest och familjemiddagar. Jag kommer därför nu visa på en del bilder på hur det såg ut innan och hur det blev efter.

Före....

Efter.....





Vi kommer snart att ha kräftskiva här och då ska jag försöka ta lite bättre bilder....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar