lördag 23 november 2013

Mera tårtor

Nu har kylan kommit och det är frostigt och vitt ute. Mysigt! Har redan börjat adventspynta och satt upp julstjärnor och adventsstakar i fönstren idag. Smygstartar lite bara för att jag är väldigt sugen på julen nu. Mer julstämning vart det också när vi var på julmarknaden i Mallbacken och såg massor med saker som hör julen till.
Jag har lovat att jag ska visa tårtorna som jag gjorde till 80-tals festen så här kommer de:

Zebratårta

PS3 tårta 

80-tals musik tårta



80-tals tema tårta

Det är väldigt roligt att göra research bakom en del tårtor. När jag gjorde tårtan med 80-tals tema var det mycket nostalgi och minnen som kom fram. Det var också den första våningstårtan jag någonsin gjort och den vart inte perfekt men ganska ok.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar