lördag 7 september 2013

Projekt på gång

Idag känns det som det har varit årets tråkigaste dag.... Min man är i Dublin, min äldsta dotter har varit med Snow Team på träning i Karlstad hela dagen och jag och min yngsta dotter har bara varit hemma och i stort sett inte gjort något. Jag hade heller inte någon större lust att åka iväg någonstans så därför blev vi bara hemma. Vädret kan man dock inte klaga på. Det har varit super fint septemberväder, nästan så man kunde sola i bara bikini. Helt otroligt! Jag passade därför på att beskära några av våra äppelträd lite mer, jag behöver kapa en hel del till, men eftersom det är ganska tungt behöver jag nog be om lite hjälp. Jag var också ut i ladugården och letade upp lite projekt som jag ska pyssla med under hösten tänkte jag. De gamla ytterdörrarna till huset finns kvar och ska få sig en ansiktslyftning, tanken är att vi ska att sätta in dem mellan vårt TV rum och matsalsrum. Hur vi ska få till det vet jag inte men det får bli en senare fråga.



Soffan jag fick när jag fyllde 40 år ska få lite färg på sig också har jag tänkt så vi får se vad jag hinner med. Uppföljning kommer längre fram :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar