söndag 15 september 2013

Vinster

Det verkar som att jag är en av de som faktiskt har lite tur när det gäller spel. Inte spel som trisslotter, postkodlotter eller så, men i tävlingar på nätet eller sådana man skickar in en liten slogan på. Jag har inte vunnit massor men det har ramlat in några chokladaskar från Marabou, badlakan därifrån och en liten klotgrill från OLW m.m. Några gilla tävlingar på Facebook har jag också lyckats vinna på, t.ex en jättefin pippimönstrad plastmatta som jag har i köket och nu alldeles nyligen vann jag ett par byxor från en butik här på orten. Fryksdalsform heter den och de har jättemycket fint. Gå gärna in här på deras sida och titta. Byxorna satt som smäck och de fanns i massa färger och varianter. Kan verkligen rekommenderas. I fredags var vi också på mârten i Torsby och då tog jag två lotter i ett av de lokala idrottsföreningarnas stånd och vann fyra stycken hemvävda kökshanddukar. De var väldigt fina och bara det att veta att någon har suttit och lagt ner sin själ i dessa handdukar kan göra mig sååå glad och de kommer att förgylla min vardag i köket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar