fredag 4 oktober 2013

Återbruk

Köpte en gammal mässingslampa på loppis för ett tag sedan för bara 40 kr. Efter att vi bytt ut kontakten och målat den vit (såklart), vart det som en ny lampa. Jag är väldigt nöjd! Skulle bara vilja köpa en ny skärm men har inte funnit någon jag tyckt om än så det fick bli en jag redan hade hemma så länge. Nu åkte en svart, ful, smal, IKEA fot bort och denna kom på plats istället. Skulle behöva byta ut en annan ful lampfot jag har också men då skulle jag vilja ha en rejält hög lampa och det har jag inte lyckats få tag på, inte på loppis i alla fall. Jag kanske får gå till lampaffären och införskaffa en men då tror jag inte att det räcker med 40 kr ;-)
                                               
                                                   Före...


                                                   Efter....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar