fredag 25 oktober 2013

Det rullar på

Har inte hunnit blogga så mycket nu ett tag. Jag har åtagit mig ett litet uppdrag åt en ideell förening i Sunne som heter RSMH och ska försöka hjälpa dem att göra en utvärdering på ett projekt de har i sin verksamhet. Jättekul och spännande och lärorikt om inte annat. Sen har jag också gått med i en tårttävling om årets tårtbagare 2013, ett av mina bidrag kan ni se här och ett annat här. Om någon är inne och inte redan har röstat så får ni gärna göra det och viktigast är att ni i sådana fall trycker på gillaknappen bredvid tårtorna. Tack :) Tårtbeställningar rullar också in och jag håller nu på med en tårta till en liten tjej som fyller 4 år och ska ha kalas i morgon. Vem är det här som tittar över kanten?? He, he... ni får se mer av den när den är färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar